-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hey en med samma problem som jag ju ;)

www.tjuvlyssnat.se

En man ~50, med utländskt påbrå, kommer in och går raskt fram till första bästa lediga säljare.
Mannen (rappt): Jag ha ett problem!
Säljaren: Ja, okej.. Vad har du för problem?
Mannen (viftandes med sin telefon): Alltså.. Varje morgon, klockan åtta någon ringa mig. Jag svara. Men ingen svara. Det är någon som heter SNUSSER!!
Säljaren (förvånat och osäkert): Jag tror att det är ditt alarm som ringer?
Mannen (aningen röd i ansiktet): Okij.. (han går raskt ut ur affären.)

jag vet hur det är.. den där jävla snusser ringer mig varenda morgon klockan 8 också :D

Jag vet inte hur det kommer sig att jag känner igen mig så mkt i det som läggs ut på den här sidan :P
Men jag har verkligen sjuk humor :P

Tjej ~20: Kan du typ prata med dig själv i huvudet?
Kille ~20: Ja, det är väl inte svårt!?
Tjejen: Men alltså ha munnen stängd och prata med dig själv, fast tyst.
Killen: Ja!
Tjejen: Så du kan säga typ ?bajs? eller nåt? I huvudet.
Killen: Öh, ja. Tänka kallas det!
Tjejen: Är det tänka? Jag trodde det var typ när man funderade på saker. Inte när man sa nåt till sig själv? i huvudet? tyst.


Jag skrattade gott åt denna :P fråga mig inte men jag är sjuk, utan tvivel

Gatan är full av synthare och gother efter en konsert med Nine Inch Nails.
Man ~40 (med hög försäljarröst): Begagnade rakblad säljes!

Hahahahaha

Flicka ~6 springer fram till sin lillebror ~4 som har på sig en Spindelmannentröja och äter en Spindelmannenglass. Det märks att flickan är arg på sin lillebror.
Flickan (skriker): Spindelmannen är gay!

skrattar så tårarna rinner, jag är nog trött :P

Lite sant kanske:

Ett gäng går förbi med pappskyltar i händerna. På skyltarna har de skrivit siffror från 1-10.
Tjej vid sidan av: Vad ska ni med dom där till?
Kille med skylt: Döma skatetävlingen?
Tjejen: Vadå? Varför ska ni göra det?
Killen: Vi är stockholmare! Det är det vi gör - dömer folk!

:P

nej sovdags nu,  bye flamingos igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback