-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ledsen för seg uppdatering :D

Jag har varit lite seg med uppdateringen! jag ber om ursäkt för detta!
Ska försöka ta allt i så bra ordning som möjligt men det kan bli lite rörigt..

Kan börja med att skriva att ja ibland inte tror att ja känner folk längre, särskilt två personer jag tänker på, jag vet inte om jag har överreagerat men med tanke på omständigheterna så tror ja inte det. Jag har blivit ordentligt sårad, mest på en av er. Det kommer ta ett tag o komma över det för det tog mig faktiskt hårt, typ som att mina bekymmer inte betyder någonting och att allt kretsar runt er båda. Jag har uppfattat det så iallafall men jag gör mitt bästa för att glömma av det nu iallafall, och kom inte o säg att jag skriker över ingenting för tänk om det hade varit omvänt istället så hade vi fått se hur detta hade tagit. Men mycket blir sagt på fyllan så ska väl inte försöka göra alldeles för stor affär av det iallafall, tycker ju om er så mycket :)

Mycket bra kommer ur det dåliga också...

Var o såg Emma o hennes killes nya lägenhet och sov över där tills igår, vilket mysigt plaace! där kommer ni trivas även ifall jag längtar ihjäl mig efter min prinsessa varje dag! fast sen så har vi ju träffats en del ändå och det är ju tur!

Totalvänt på dygnet, inte bra alls, börjar snart jobba! fast det ska bli kul, tre veckor då jag nästan inte gjort nåt har slitit ut mig:P

Så, snart dags för sängen! massa o göra om ett par timmar, eller inte :D ska iaf ner till affären o handla, typ slut på mat igen så det är ju nödvändigt :)


Jahapp, Adios flamingos!

Kommentarer
Postat av: Skäms!

Tar föregivet att jag är en av dessa 2, antagligen den som du är mest besviken på. Sorry, du har all rätt att vara de. Och jag kan inte förklara mitt beteende, de var psykt även fast jag var full. Vill verkligen ha de ogjort, men gjort är gjort!
Hoppas du kommer förlåta mig för du betyder mycket för mig!

2007-08-16 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback