-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Solbrun o megatrött :)

Hola!

Haft en megahärlig vecka hemma hos mamma o pappa! åkte hem i måndags och låg hela dagen på stranden, blev ganska brun då :) sen har det varit kul o få träffa syskonen och bara bli ompysslad hemma :D igår var jag, mamma, pappa, Angelica & Louise på Liseberg :) jätteroligt! lillsyrrorna åkte faktiskt fler saker med mig än vad de flesta av mina kompisar gör haha :) jag trotsad min höjdrädsla som vanligt, jäklar vilken kick man får av det :P ohja en riktigt kul dag igår faktiskt, lite långa köer på allt dock! träffade även Rasmus där, kuul vi åkte Kållerado ihop :)

Idag har jag legat på stranden :) gah tror ja bränt mig lite men men det gör inget för nu börjar jag bli brun :D weei o hela nästa vecka ska bli lika fin så då får man nog solat en del då med :)

I morgon blir det antagligen partyyy! weeii :)
I wanted you to be with me
For so long I don't even know why now
But now that I've given up on you
Defiantly you see me

Walking away I see the pain
You put me through
Lost in your game to change the same
Forever gone, forever you

There's something very wrong about this
I think you knew all along somehow
You'll only take me to change my mind
And leave me broken and defeated

So far away I see the truth
I see through you
Now that I know the way you play
I don't want to

Walking away I see the pain
You put me through
Lost in your game to change the same
Forever gone, forever you

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback