-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag igen!


Oh då ska vi se.. första veckan på min semester är slut! 2 veckor kvar :P Oh så sköönt :D

Jag har bara segat heeela långa helgen! skönt o få ta lite tid för sig själv, kika på film på datorn o bara slappa :D skulle ha varit iväg på fest hos Rasmus men fick nån 24 timmars sjukdom igår, seg, yr i huvudet och varm som en platta ungefär, kände inte för att röra mig en centimeter ur min säng typ! men men det gick över till idag! var meningen jag skulle se hjärtevännens nya lägenhet men det gick visst nån skit där också så hon mår inte heller bra :( stackars min gumma :(

Well, jag har städat som en gnu idag o sen tränat litegranna.. Nu sitter jag framför min dator o funderar på att ta nåt att äta men jag orkar nog inte, skulle ha åkt hem men de svarade inte hemma av nån anledning så ja får väl åka i morgon då istället :) ska ju bli soligt ett par dagar så då får man utnyttja att de bor knappt 5 min ifrån stranden ;)

Jag o min gumma, dock lite gammal bild men den e fin

..

Attans den blev lite stor men skitsamma :)

Till nästa gång: Ta hand om er och om alla andra ( lät liite som han gubben med talkshowen där alla är galna, tappat hans namn för tillfället =)

Adios flamingos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback