-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Work, Work, Work


*Puh* tillbaka efter semestern.. Det känns verkligen, knappt orkat med sen jag började ordentligt igen.
Är riktigt jäkla glad då ja fick reda på att jag skulle fått 4v betald semester som jag inte trodde så ja tog inte ut all ersättning så kan ta ett par dagar ledig till om jag vill o det med fullt betalt! uunderbart, trodde ju ja inte skulle få nån lön o leva på i augusti så jag valde o ta semesterersättningen då istället o strunta i pengarna för  juli men det löste sig ju.. En stem som lossnade från mitt hjärta, har en massa saker  jag vil köpa denna månad ju!

Weeii vi fixade biljetter till Marilyn Manson i gbg den 17e december :D hur  jääkla kul ska inte det bli då? jag längtar tamejfan redan! där kan man ju passa på o ta ut lite ledighet också! gottgottgott!

Om lönen räcker till blir det nog ny dator denna månaden också, tänkte köpa lite småsaker till lägenheten men det är dumt när man kan önska sig det i födelsedagspresent ;) man får  ju faktiskt vara lite smart :D

Dock kort dag på jobbet i mon 10-17 uunderbart! men sover tyvärr lite dåligt nu igen så det är inte kul o gå upp på morgonen men det är periodsvis så det släpper väl snart!

Nu dags för sängen!
Puss på er som är värda en puss

Love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback