-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bra start på veckan..


.. Eller inte, mådde likadant som i söndags när jag vaknade så det blev till att ringa och säga att jag inte skulle orka med dagen, min mage har varit nästan lika hemsk som igår men idag har jag faktiskt fått i mig en risifrutti, en tekaka och ett par st maltesers så det börjar gå åt rätt håll iallafall :) får se det positivt, blir antagligen ändåså jobb i morgon, om jag mår som jag gör nu.. Orkar inte sitta hemma för det blir värre då också..

På eftermiddagen kom Rasmus och han hade med sig krya-på-dig rosor till mig den underbara pojken :) det var bra att han kom för då tänkte jag inte bara på hur magen kändes, men det blev väldigt lugnt, sängliggandes och hela Sagan om konungens återkomst utan uppehåll :)

Nu åkte han iaf för en dryg timma sen och jag är ensam igen, blää.. har diskat lite och ska se om jag kan sova snart även ifall jag sovit en del idag under dagen :) får hoppas på de bästa!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback