-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sjuuk :(


Gah jag tror jag blivit matförgiftad eller något sådant efter thaimaten jag o Rasmus åt igår, jag kunde knappt sova under natten och var bara beredd att få springa på toa och spy, fast det gick över tidigt på morgonen och då jag skulle upp nån kort timma därefter så kände jag mig ok tills jag reste mig upp, då började det om igen, och det kändes som att jag behövde kräkas igen, fick inte tag i min chef så jag fick åka till jobbet och hjälpa den andra tjejen att öppna, hade ringt tjejen som började 12 så hon kom tidigare och när hon kom så blev jag hemkörd igen av älsklingen och la mig direkt i sängen och däckade snabbt :P sov mellan 11.30-17.20 i think med ett par uppehåll :) sen lugnade det sig igen, men är inte riktigt frisk ännu, ska våga mig på att äta nåt och se ifall det blir bättre :) får hoppas på det bästa..

En helt ok helg, middag hos Emma och Niklas i fredags och igår bara mys hemma med film och mat :)

Tycker inte om att det  är söndag, deppdagar blää, vill ha mitt hjärta här men han jobbar morgon denna veckan så jag ska låta honom slippa mitt snarkande inatt :P

I morgon slutar jag tidigt :D eller börjar inte alls beroende på hur jag mår :) men hoppas jag är frisk, har inte råd att bli sjuk, blää men inte kul att jobba halvsjuk när det är så mycket folk, vi får se helt enkelt :)

Nu ska jag försöka äta nåt, toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback