-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Snart jul fan så kul :D


Jaa nu börjar de närma sig ! åh så skönt att få fira årets mysigaste högtid snart :)

Full rulle på jobbet, jobbade 9-17 idag och det har varit kö så långt som ner i halva butiken heela dagen, kunde knappt vända sig om innan det var nån fråga eller något sådant och jag vågar inte ens tänka på hur många paket jag slagit in :P  det är en del kan jag lova!
Var iallafall vääldigt trött hela dagen idag som jag inte kan förstå eftersom jag sovit 7-8 timmar , dagen blev en riktig cola zero/kaffe dag, behövde allt för att inte somna ute i butiken bland alla folk :P

Sen skulle hjärtat ha hämtat mig vid 17.00 men han missuppfattade tiden och jag fick då åka med en arbetskamrat hem istället, där väntade en glad pojkvän som stod i köket o lagade mat och hade tänt en massa ljus så det såg riktigt mysigt ut när man klev innanför dörren :) Nu har man avnjutit en god pommes frites och kött med en väldigt god sallad och efter det sett på ett par avsnitt av Scrubs så nu är jag nöjd iallafall, min babe ligger tro det eller ej och sover just nu, snarkar så fint i min säng haha, ska väcka honom om en stund, då blir det film o popcorn, mums mums!

Klar med alla julklappar, UNDERBAART! har bara hjärtats present kvar att slå in o sen en stooor radiostyrd bil som han ska ge bort i julklapp som jag fick äran att slå in, vilken tur! jag slår ju aldrig in julklappar så det är ju bra om jag lär mig ;)

Lite saker jag vill ha:



från nellyochnoel.com jag vet inte varför men jag blev kär i den från första gången jag såg den, och den är på rea ;) kanske ska passa på :D



Haha har ni spelat det första spelet så förstår ni varför, sinnessjukt knäppt ;)



Ingen bra bild men faan vad fina de tallrikarna är, sådana blir det i min nya lägenhet ;) vi är överrens!

Haha nej nu blir det film o popcorn, byebye foolks

skratta på :D

Ica Aptiten, Södermalm

Två tjejer ~15 står vid naturgodiset.
Tjej 1: Kom nu, vi går till chokladen.
Tjej 2: Vänta en stund.
Tjej 1 (högre): Kom igen, I want some chocolate!
Färgad man ~50 (går förbi och flinar glatt): Here I am!

Den här är såååå bra:D

Två engelskspråkiga turister letar efter ätbara baguetter.
Turist 1: How about this one?
Turist 2: Well, I don't know, what's in it?
Turist 1 tar upp en elektronisk översättare.
Turist 1: It won't work... I'll try to divide it into several words.
Turist 2: Clean... fry... TOUCH? Or clean fry mess? That sounds disgusting, I won't eat THAT! How bad is the Swedish food? Do they really need to write that it's clean?


Bye med er nu


Kommentarer
Postat av: sumsar

bra älskling ;) Kan ju trösta mig med att du låter som en hord hygenor när du sover!

2007-12-26 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback