-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Snart sista dagen på detta året!


Och detta året har varit både bra och dåligt, mest bra faktiskt, inte hänt så mycket att lida för :)
Detta året fick jag bland annat fast jobb, det är en mycket positiv sak ju, känns skönt att ha framtiden säkrad  i vilket fall som helst! Det här året träffade jag också min drömprins, första killen som jag kan säga ärligt att han är verkligen något att ha, a keeper ;)  det är nog det bästa som hänt om jag ska vara ärlig, är verkligen väldigt lycklig med honom och den framtid vi har tillsammans ser mycket mycket ljus ut :)
det har verkligen varit en drastisk förändring i mitt humör och hur jag har mått om man jämnför med förra året, inget höstdepp överhuvudtaget denna hösten, underbart som fasiken ju, för att dra en slutsats så har 2007 varit ett bra år, 2008 kommer bli ännu bättre 

I morgon blir det jobb 10-15 sen bär det av till älsklingen först för att vi ska göra oss i ordning lite o sen ska vi till Emma o Niclas och käka lite mat och sen börja med festandet såklart! kommer bli så himla roligt, jag längtar redan, ska faktiskt gå o lägga mig snart så att jag orkar med hela dagen och natten i morgon, har inte sovit ordentligt på ett par nätter på grund av att min pojke vägrar sova så ikväll har jag siktat in mig på e god natts sömn vill jag lova :D

Hmm om ni undrar vad jag gjort idag så har jag stigit upp, sen åkte jag o Rasmus t torp vid halv 3 och shoppade lite innan Emma o Niclas kom runt 4 och då blev det lite inköp av raketer och mat tills i morgon, sen åkte vi hem och jag sitter nu här ensam i lugn och ro i väntan på att gå och lägga mig =)

sett hur fin min blogg har blivit? älsklingens förtjänst, han har suttit ändrat litegranna, är jättenöjd faktiskt!

Nej nu ska jag göra annat, toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback