-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo fooolks!


Varit seg med uppdateringen, sooorry! antar att jag inte orkat skriva efter att jag kommit hem från jobbet :) haft mycket o göra varje dag nu i 2-3 veckor, och ett par dagar till får man stå ut :(

Jaja iallafall! i måndags bar det av! Manson konserten vi väntat på i något som känns som en evighet! kan bara säga FANTASTISKT!  Jag var mer är supernöjd med uppträdandet han gav, även ifall han var sjuk och inte borde ha spelat för att doktorn tyckte att han skulle ta det lugnt men.
Wow vill verkligen se honom igen! Det ska jag allt se till att jag får :) förbandet var Turbonegro, de var helt ok de med, en stor medelåldersman utan tröja som dansade omkring och tillochmed slängde ur sig lite hånord till Manson men vad fasiken, han var rolig ;)

image7

Lägger in en bild på Guden också ;)


Nej nu ska jag faktiskt städa lite! får hänvisa till Emmas blogg www.moncherie.blogg.se om ni vill se på introt till konserten eller lite andra godsaker!

Tooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback