-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Shoppingdag!


Idag har jag varit på torp o shoppat med min Emma, som vanligt hade vi väldigt kul :)
detta fick jag köpt: En tröja ( Pondus ) ett snyggt armband ( Väskaffären ) ett par skor ( Din sko ) och en långärmad tröja på Gina, rätt lyckad shoppingrunda faktiskt, det mesta var på rean också, brukar knappt hitta nåt jag gillar på reor belive it or not men denna gången lyckades jag ganska bra :)

Första riktiga semesterdagen idag då! gott 3 veckors chill :) de ändrade sig ju ang regnovädret från England och har lovat lite sol så kanske man kan få lite färg, ska åka hem t mamma o pappa i morgon, får hoppas på det bästa!

Oj, där fick jag skrivkramp :/ den slår ut min magvärk lite haha, jäklar vad ont jag har, får nog gå o knarka lite alvedontabletter.. :)

Adios flamingos!

Ska bara se om ja är bortskämd ;) tagen från Soffila

Jag har en :

[x] mamma

[x] pappa

[ ] styvmamma

[ ] styvpappa

[ ] styvsyskon

[x] bror

[x] syster

[ ] brorson

[x ] systerdotter

[x ] systerson 

[x] mobiltelefon

[x] eget badrum

[x] eget rum (öhhm gills lägenhet tro?)

[ ] swimmingpool

[ ] hot tub/bubbelpool

[ ] gästrum

[x] dator

[x] TV

TOTAL : 11

 

[x ] säng större än normalt (minst 1 m bred)

[x] mer än 4 par skor

[x] solglasögon

[ ] klocka

[x] mp3spelare/ipod

[ ] ett fungerande PS2

[x] Nintendo Wii

[ ] xbox som funkar

[x] nintendo 64 som funkar

[ ] gameboy/advance

[ ] gamecube

[ ] nintendo ds

TOTAL : 6

 

[ ] pokerbord

[ ] basketkorg

[ ] hockeyspel

[ ] biljadbord

[ ] fooseball (fotbollsspel)

TOTAL : 0

 

[ ] Nattduksbord

[ ] Stereo på rummet

[x] CD spelare

[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE

[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort

TOTAL: 1

 

[x] Jobb/sommarjobb

[x] Shoppar minst en gång i veckan

[x] har dyr parfym

[x] AIM/MSN

[ ] Kamera/video kamera

[ ] Telefon

TOTAL: 4

 

[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling

[ ] Gitarr/trummor/basgitarr

[ ] Piano/Keyboard

[ ]något annat instrument

[ ] varit på en kryssning

[ ] rest utomlands

[ ] haft en personlig tränare

[ ] dyra smycken

[x] träffat en kändis

TOTAL: 1

 

[x]Platt/locktång

[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll

[ ]har 1000 spänn på dig just nu

[x] kreditkort, debetkort eller bankkort

[ ] rest i Europa

[ ] Varit på Hawaii

[ ] Varit i USA

[ ] Varit i Asien

[ ] Varit i Australien

[ ] Varit i Afrika

[ ] Varit i Sydamerika

TOTAL: 2

 

[x] Föräldrarna har bil

[x ] Jet ski/båt

[ ] Husbil/vagn

[ ] Jag har en bil

TOTAL: 2

 

[ ] Hemmagjord mat i en nästan varje dag

[ ] Suttit limo

[x] suttit i en helikopter

[ ] äger en videokamera

[ ] egen lapt
TOTAL: 1

Jag fick 28 poäng!

1-23 = Ghetto-kid

24-33 = Vanlig

34-40 = Bortskämd brat 

41+ = Överklass

Vanlig woho, nu är det bevisat jag är VANLIG haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback