-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Snart 1 dag ledigt :D

Japp, i morgon blire min 6e dag så jag är ledig på fredag! underbart! fast egentligen inte, ska tvätta o städa lite som jag inte orkat göra ordentligt de senaste dagarna när jag kommit hem från jobbet, blä ja hatar att tvätta :(

Jaha en hektisk dag idag! fasiken tror att hela världen fått för sig att de skulle åka till torp o köpa böcker just idag, haha eller i måndags för då stressade jag halvt ihjäl mig. Well ni kanske inte tror att det är så mkt o göra i en bokhandel men jag säger motsatsen! juli är näst värsta månaden på året! pluspäng till den som kommer på vilken månad som är värst :P

Hoppas det blir nåt kul i helgen.. Ledig fredag som sagt sen blir det 4 dagars jobb igenså jag hoppas jag orkar gå ut med Rasms! har knappt hunnit träffas som vanligt går det för lång tid imellan! nackdel med ett jobb där man slutar mellan kl 17-20 varje dag typ...

Jag har inte överdrivet mkt mer o skriva!

Skickar en stor varm go kram till ett par personer som jag vet behöver det, jag tänker på er!

Adios flamingos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback