-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Inlägg 1

Weell im back again, kunde inte hålla mig så im back men med ett annat namn :)
Ska försöka vara lite duktigare på att blogga men ibland har jag inte mkt o skriva, men men!

Idag är det sööndag, tråkigaste dagen på hela veckan men den har ändåså gått väldigt fort eftersom jag har jobbat hela dagen typ, sen kom mami in och ville ha hjälp med lite saker inför min brors student¨så jag gick med henne och kikade runt efter kl 16.00 när jag slutade! köpte dock inget för egen räkning förutom ett studentkort och lite mat på maxi, lyckad shoppingtur :P nooo

Happ kom hem vid halv sex typ, käkade lite snabbt o lyssnade på en massa deppmusik eftersom det är så jag mått idag ungefär, nothing serious i promise, blir bara sån ibland! gick och la mig en stund och då ringde min mobil, det var arbetskamraten Cattis som ringde och undrade om vi skulle springa som det var tänkt och vi kom på att vi hade inga ursäkter så träningskläderna åkte på och vi var riktigt duktiga, hittade en härlig runda på 4km att springa och sen är det ca 0,5-1km att gå till själva rundan och det klarade vi galant! känner mig riktigt duktig faktiskt!

Snart kommer träningsvideon Karro Barro tipsade mig om, via sin blogg kan man säga! då blir det sätta igång på allvar IGEN för två gånger när jag verkligen gått in för att springa så har jag blivit rätt illa sjuk så jag har varit tvungen att avbryta :/ det är inget roligt vill jag säga!


Well well well, ett par situps nu och sen duschen! såå härligt längtar till att få duscha av mig!


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback