-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

2 månader


Yes idag firar jag och älskling 2 månader som par, ingenting att fira egentligen men det betyder så mycket mer för oss :) känns som att vi har varit ihop i evigheter men det är kort tid ändå, och så mycket underbart att se framemot i framtiden :) Men idag har vi har bara firat med att ta det lugnt och så har vi ätit thaimat, när jag kom hem efter att han hämtat mig från jobbet var det lite tända ljus i lägenheten och så låg det rosor på bordet, min underbaring, vet att jag älskar rosor :) sen la vi oss bara i sängen och åt godis och kollade på Sagan om Ringen, faktiskt på dvd för vi orkade inte kolla på den när den började på kl 21.00 fast nu har ju my love åkt hem till sig och jag sitter här och önskar tillbaka honom, kan inte vänta tills dagen vi blir sambos, får träffas så mycket mera då, ja livet är helt perfekt nu, kärlek är underbart, var verkligen värd den väntan som jag fick lida :)

Nu ska jag plocka undan lite och göra mig i ordning för sängen :) kommer somna på två sekunder i vanlig ordning när jag lägger huvudet på kudden och det känner jag för att göra nu så tooodels

<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till 2 månader gumman! Så glad för eran skull ^^ Puss puss

2007-11-26 @ 19:29:06
URL: http://sparklingsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback