-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu en helg förbi


Och vad har hänt i mitt mycket intressanta liv då? :P

Tja det har ju varit min jobbhelg så det har blivit ganska, märk väl ganska lugnt o fint för min del :) efter att klockan slog 17.00 igår och vi jagat ut den sista kunden ur affären så blev vi som jobbat hämtade av en kollega och det bar av till en annan av kollegorna som ganska precis flyttat till hus för lite personalfest :) vi åt tacos och pepparkakscheesecake som var hu gott som helst, riktigt rolig kväll med en massa bus med hennes två barn på 4 och 2 år som nästan tog musten ur oss gamlingar med sitt busande och spring i benen, men som sagt kul var det, en del skvaller och en massa skratt innan vi åkte därifrån runt 01.00 någongång, det där måste vi göra oftare faktiskt :)

Idag har jag jobbat! var meningen att jag skulle varit med älsklingen nu men han ligger hemma i sängen och är sjuk, fy stackaren.. Hoppas inte jag blir sjuk nu bara, det orkar jag inte med :) har inte tid att bli sjuk känns det som. Tråkigt som fasiken att inte få träffa hjärtat men det kommer ju fler gånger ;)

Så skönt o vara hemma! är rätt så trött faktiskt :) höll på o somna i bussen när jag satt still så det blir nog tidig läggdags ikväll :)

Men men nu ska jag nog göra mig lite kaffe så jag håller mig vaken ett par timmar till!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback