-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Beslutsångest

Fredag och jag är ledig men har inget att göra, Baby åkte för en liten stund sedan eftersom han ska jobba och då är det nu alltså ett par timmar innan vi ses igen så vad ska jag hitta på? Egentligen kanske man skulle dragit en sväng ner t affären o handla lite käk men det får bli efter att min tvätt är klar, jag hatar att tvätta det måste vara det tråkigaste som finns i hela världen, utan tvivel..

Vad ska jag göra? jag har så megatråkigt.. Hmm

Tror ja lägger mig o kikar på ett par avsnitt av Grey's Anatomy faktiskt :) lite tidsfördriv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback