-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag


Idag har inte så mycket roligt hänt alls, vaknade i morse, försökte verkligen med värsta ansträngningen att ta mig upp i god tid eftersom jag o love skulle åka ut till torp en sväng innan jag började vid 12.00 och äta frukost nånstans och handla lite julklappar men det blev inte mycket tid till julklappsshoppande eftersom det är skönare att ligga kvar i sängen än att gå upp och möta dagen, jaja vi kom iväg i ganska ok tid men det enda vi hann shoppa efter en snabb frukost var två örngott som jag ville ha, svarta på begäran haha ;)

Dagen har gått fort som vanligt och jag har inte haft ont i magen alls! hur gott som helst det var falskt alarm trots att den nya tjejen som kom och försvann på rekordtid hade magsjuka i helgen :)

Lite arg dock över det dumma valet av tid på fotbollen :( alltid börjar matchen så jag hinner hem lagom till andra halvlek, surt surt. Men idag är jag inte sur för vi vaaaann! om nån nu skulle råkat missa detta :)

Så har min dag sett ut, jobb jobb jobb :) mitt hjärta kommer om mindre än 1 timma så jag får försöka hålla mig vaken ett tag till men det ska säkert gå bra, ska glo på ett avsnitt Grey nu!

Toodeels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback