-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu en Onsdag..

Ja det är sant. Onsdagar är härliga, då är det snart helg :) man får ju fösöka vara positiv iallafall :)

Inte så mycket att säga om dagen idag, jobb jobb i vanlig ordning ingen frid eller ro överhuvudtaget bara jobb, det känns verkligen nu att jag blev höjd till 90% istället för tidigare 75% timmarna springer iväg varje månad, känns som om att jag knappt har nån fritid men det är väl så det är när man blir vuxen antar jag. Mitt hjärta sov hos mig inatt iallafall, kom efter jobbet runt 01.10 och jag låg och stensov :S tänkte vara vaken när han kom men jag stenslocknade i säng vid 22.40 och vaknade inte förrän han ryckte i dörren, himla tur att jag är så lättväckt för jag hade inte låst upp dörren och ljudet på mobilen var avstängt.
Jahapp det var meningen att vi skulle gå upp i tid o hinna umgås innan jag blev körd t jobbet till klockan 12 då jag började men nån vägrade gå upp i vanlig ordning, jag var iof väldigt trött jag med eftersom jag inte kunde sova på natten då jag somnat på kvällen så nu är jag häärligt seg :)

Underbart glad iallafall, bara så glad över allting och det känns riktigt bra, i skrivandes stund fick jag ett sött sms så nu blev jag ännu gladare om det nu går :)

Får se vad som sker til helgen, har lite planer o så men inget fastställt,  min jobbhelg så det får bli relativt lugnt ;) en eller tre cider kanske man kan få ner iallafall, ska ioförsig antagligen bara sitta o titta på film men det ska bli kul faktiskt...

Näee fy så trött jag är. Får nog snart bli sängen i think, jag och ett par avsnitt av Scrubs för att kunna slappna av ordentligt, Scrubs är ju bara för bra och blir aldrig uttjatat, satt o skrattade gott åt ett par avsnitt inatt så jag får fortsätta med det ensam ikväll :)

Adios flamingos :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback