-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Kyligt ute nu..


Godkväll, nu har pojken precis åkt hem så nu sitter man här själv o tråkar i vanlig ordning. Har en stoor kopp rykande het varm choklad framför mig på databordet :P det är gott kallt här inne, undrar om de sänkt värmen igen :S har fullt med kläder på mig och en filt men är lite kall ändå :S

Jaja lagom rolig tvättdag idag! tog i vanlig ordning 100 år innan tvätten blev klar :S började nog vid klockan 10 och hämtade kläderna ur torkrummet vid 15 men de var fortfarande lite blöta, hmm irriterande ::(

Vid 16 nångång kom Rasmus :) då var jag typ klar med tvätt o städ och allt så vi drog på oss ytterkläderna direkt o gick en promenad ner till stan och fikade och gick hem igen och bara umgicks :D jättehärligt, saknar honom jämt när han inte är med mig, förbannar våra tider som gör att vi inte hinner träffas hela tiden :( inte mycket att göra åt.. Vi måste ju försörja oss på varsitt håll ju :) livsviktigt ändå :)

Åh det var nästan bländande sol förut när vi var ute på promenad, skulle tagit med mig mina solglasögon om jag inte gjort sönder dem haha :) konstigt väder det är ändå...

Snart dags för sängen, ögonen faller nästan ihop av sig själva, Inte bra ju...

Well dricka klart chokladen nu o sen kanske lägga sig o sova :)

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback