-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

lugn härlig dag!

Måndag igen, första dagen på en jobbvecka! härligt ledig i morgon så jag ska väl inte gnälla ;) längtar som fasiken t helgen så denna veckan kommer springa iväg! snart fredag wohoo:D

Kort dag idag.. 9-17 :) åh så gott! man behöver sånna dagar ibland!

I morgon blir det städ+tvättdag, kul :P får min belöning i form av middag med hjärtevännen på kvällen så då kan jag stå ut med lite städning hehe

Kollar på 2½ män, så jäkla kul det är haha, aja ska snart gå o lägga mig, är fortfarande väldigt trött, jäkla trötthet, försvinner aldrig..

Nepp sängen o lite Scrubs nu ;D byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback