-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Vinterdags?


Goddamnit vad kallt det var i morse när jag gick upp! gläntade ut genom fönstret och såg till min fasa att det var frost ute! blää ingen skön morgonpromenad för mig, dum som jag är så bokar jag tid till läkaren kl 09.00 på morgonen så det blev på med den varma goa jackan+mössan och vantarna och ut i kylan, frosten låg ju på backen men min jacka måste ha en inbyggd bastu eller nåt för jäklar vad varm jag blev, upptäckte att  jag hade en bit kvar till läkaren när det var 10 min innan jag skulle vara där så jag fick ju sätta igång o småspringa genom Tureborg :P måste sett rätt rolig ut när jag skyndade gatan fram kom jag på senare, men jag var faktiskt bara 5 minuter sen! vilken bedrift utav mig!  jag kan aldrig lära mig att gå hemifrån i tid, blähhh.. och undertiden låg en annan person hemma o sov i min varma säng, orättvist livet kan vara ibland!
Well efter doktorbesöket så hade han faktiskt mer eller mindre vaknat till liv och orkade ta sig ner till stan så det blev en mysig frukost på ett café och sedan en sväng på torp innan jag började vid 12.00, gott o bara gå omkring o kika litegrann även ifall lönen inte kommer in förrän i morgon :) var inne och kikade i lite inredningsbutiker också och kikade på allt möjligt man kan tänkas behöva i en lägenhet. Det är gott att vi har så lika smak för när det väl blir dags (efter alla om och men) så kommer det inte bli tjafs om varken färger eller porslin, tycker typ lika om det mesta, precis så ska det vara!
Annars så har dagen sprungit iväg, sitter hemma nu med småhuvudvärk som säkert kommer spricka ut i migrän så jag ska snart förebygga den där plågan genom att knarka lite tabletter!

Ledig i morgon! verkar som att eftermiddagen kommer spenderas med Emma! åh så roligt :) längtar redan!

Nej nu ska jag göra mig lite kaffe, vägrar i vanlig ordning gå och lägga mig tidigt när jag är ledig dagen efter så jag ska tvinga mig att vara vaken :)

Åh åh jag är så glad, vi går emot ljusare tider! wooohooo :) här är vi bara positiva så det så ;)

Byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback