-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

......

Hola! sitter hos  Emma o glor på datorn medan hon sitter vid tv:n, kuul vi har det va? :P

Blev fanimej inte mkt sömn inatt kan ja tala om, när hjärtat kom runt 1 så höll ja på stenslockna, låg i sängen och halvsov eftersom ja höll mig vaken så länge med mening, det var inte lätt men ja klarde det! vi skulle gått upp runt 9 men tog en ordentlig sovmorgon, vaknade runt 12 o då var det såklart stress stress till vargön eftersom han skulle jobba, blää inte hann vi med nån shopping iallafall :/

Well inte gråta för det, han körde mig till Emma o vi drog till Överby och shoppade loss istället, hittade tyvärr inte nån jacka, joo det fanns en men den var för stor, jääkla skiit, jag hittar aldrig  en jacka som jag fastnar för så fort o så  var det inte rätt storlek! damn it! tröstshoppade lite tröjor o vintersaker då istället :P

Jag vill sovaaa!

Aja tv nuu.. Todeels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback