-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Jahapp snart 1 år äldre..

Tiden går så fort.. "firade" med middag på Agassis med de närmaste goda vännerna.. Dagen var perfekt och hur kul som helst:

Klockan 08.00 befann jag mig på Uppströms och fixade i ordning håret, kom därifrån typ 2 timmar senare, gick hem o strax därefter kom Emma så fixade oss typ bara snabbt och sen drog vi till torp.. Fick köpt ett par läckra röda skor och en scarf till blandannat :P vi åkte hem och började fixa oss för kvällen samt blandade lite groggar.. öhmm ett par st var iallafall så när vi gick vid  halv 5 typ var man lite fnittrig, jaja skyller på att man bara fyller en gång om året :P vi gick ner till Camilla där Kristin, Linda  o Rasmus också var och drack o skojade innan vi gick ner till Agassis där jag bokat bort, åt en enormt stark tacobuffé och glodde på fotboll innan vi tröttnade på Agassis och gick hem till Camilla igen, fick vara ensamna en stund innan hennes sambo Kim + ett pa av hans kompisar ramlade in och det blev aningen mer högljutt :D sen festade vi där hela natten typ tills Kristin ville ha Mcdonalds så det var bara till att dra på sig skorna och vandra från Tureborg till stan kl 02.30 ungefär :D efter det erkänner jag att jag var så trött och då det fanns dåligt me platser så gick jag hem o la mig :) somnade väl vid halv 5  :)

Sen vaknade jag vid 11 ungefär igen och hann ta det lugnt en stund innan de ville att ja skulle komma ner till Camilla igen så jag gjorde mig i ordning och drog ner, vi gick till Pingvin och käkade en bit mat, ååh vad gott det var :D sen drog vi hem till Camilla igen och glodde på Jeepers Creepers, typ världens sämsta film men hellre den än Exorcismen som jag bojkottat av diverse anledningar.. haha ok, jag är en fegis :P ser inte på sånna psykofilmer för de gör mig dum i huvudet, efter The Ring drömde jag att den söta lilla flickan kröp upp i min säng i en vecka efter ungefär, gaah kan inte sova om ja ens tänker på det, så fånig är jag :D

Nu fyller jag om en halvtimme wohooo :D

Kommer upp lite kort senare i think, kameran vi använde hamnade på villovägar så det  är lite svårt o ladda upp dem haha :)

Nu ska jag nog sova kanske? natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback