-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag igen

Nu är denna söndagen slut, blää betyder en vecka jobb :) får försöka vara positiv, lite trött på jobbet just nu men i vanlig ordning går  väl det över :)

Jaha min helg har iallafall varit väldigt bra :) i fredags var det bara direkt hem efter jobbet och tog det bara lugnt i min ensamhet, behövde en sån kväll faktiskt, satt vid datorn och spelade lite wii o bara tog det lugnt, meegagott :)

Igår var det jobb 11-17, efteråt kom hjärtat o hämtade mig o vi åkte hem till mig jag började göra mig i ordning eftersom vi skulle ut o äta med Emma o Niklas, de kom efter en stund o vi åkte ner till Agassis o hade en trevlig parmiddag en stund innan det kom lite mer folk, men det var bara trevligt :) god mat och lite gott att dricka, kan knappast bli bättre :) var dock så jäkla trötta hela bunten så vi blev hemkörda vid typ 22.00, kom hem o då skulle pojken min glo på film lite sådär mot min vilja men jag la mig o försökte titta, den första sov jag typ igenom, nån vääldigt dålig film :P den andra handlade om en jordbävning, så långt förstod jag typ i min halvdvala, kunde inte sova ordentligt eftersom någon vägrade stänga av filmen och menysidan gick om och om igen i all evighet innan jag fick liv i döingen så han stängde av :P

Idag var jag aaaningen trött men det var bara att göra sig iordning o dra till jobbet eftersom jag började kl 11..
Blä varit lite seg vill ja lova men blev genast på bättre humör kl 16.00 då ja slutade och hjärtat kom o hämtade mig o tog hem mig till en fin lägenhet som han städat iordning, åh min sötnos, inte fel o skaffa en lite halvordningsam pojkvän iallafall ;) vi fixade tacos, åhh det var gott längesen ja åt det faktiskt :) sen bara tog vi det lugnt framför en film innan han åkte hem till sig :)

30/9 ska försöka komma ihåg detta datumet iallafalll ;) haha kommer ja inte glömma i första taget vill jag lova, iallafall om allt går vägen och det gör det ju, allt det där som varit förut är helt borta allt känns väldigt bra :D låter konstigt att säga att man har pojkvän, det är lite ovant :)

Jaja ska fortsätta plocka bort lite nu, jag har blivit mordhotad haha :)

Puss på er som förtjänar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback