-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Trots allt världens lyckligaste flicka!


Jag är såå glad ! kär o lite  så där allmänt galen  som bara jag kan vara :D Det bästa med allt är ju att känslorna är besvarade också, jag måste vara galen, efter en endaste vecka är jag kär, har aldrig hänt förr  tror jag :)

Annars är allt allmänt bra, så jäkla bra, haft lite bekymmer på jobbet men det verkar ha löst sig, lite svårt att låta något göra mig sur just nu, det verkar ha löst sig med det andra jag var ledsen för förut också så det är ju bra :D

Bara massa roliga stunder framöver, mycket ljus i framtidem faktiskt trots att vintern närmar sig med stormsteg :(  jag hatar vintern, blääää..

Nu får det bli lite varm choklad! mmm vad gott :D

Emma min änglaflicka, du är för alltid min kärlek nr 1, ingen kan ta din plats i mitt hjärta trots att jag lånat ut det just nu ;) familjen och vännerna ska man hålla hårt i, och du kommer fanimej ingenstans ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Rasmus Berg

Är så glad för din skulle :D
Förresten, vem hatar inte vintern?

2007-09-27 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback