-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tusen känslor i kroppen

Hur kan en kropp rymma så mkt känslor?? jag är lycklig, deprimerad, mår jättebra och jättedåligt på samma gång, glad för en sak, ledsen för andra som inte har med mig o göra ens :S

Gaah varför händer allt på samma gång? tackla lyckan eller sorgen, en sak i taget! funkar inte du så funkar inte jag, gråter du så blir jag ledsen och tvärtom, aldrig får man vara lycklig...

Blir trött på folk som vänder allting o skriver en sak o sen blir ledsen/arg när man vänder det emot dem, please ser du nån jävla ring på mitt finger där du råka bära den andra?!

jag hatar folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback