-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

God kväll!


Dagen har inte varit så bra precis som jag förutsa i morse :( det var inget kul att jobba med en förkylning, och jag veeeeet att jag har en tendens att bli gnällig och allmänt jobbig när jag blir lite sjuk men jag är sån i naturen :P huvudet har känts tungt och jobbigt hela dagen och jag var slutkörd även ifall jag bara jobbade 9-16 idag så när jag kom hem hälsade jag snabbt på hjärtat mitt (som låg och sov i soffan framför Simpsons :P ) och sen däckade jag i vår häärliga säng i våra nybytta sängkläder med linser i och allt! vaknde till efter ett tag och plockade ur dem snabbt för annars tar ju ögonen stryk men sen somnade jag om igen tills hjärtat kom och la sig brevid mig och vi låg och småpratade en stund. Sedan hade han tydligen bestämt sig för att jag skulle laga maten idag och det börjar arta sig ;) så mycket tillsägningar fick jag inte, men jag står så handfallen i köket, står och fånstirrar och säger "vad ska jag göra nu?" stup i kvarten så jag ska nog vara glad över att han ha så bra  tålamod mitt hjärta :P särskilt idag när jag varit en riktig plåga och blivit väldigt arg på saker som inte gått min väg, tillexempel att inte skalet på vitlöken ville lossna, en förkylning som sitter tungt i huvudet OCH pms, underbart :PJaja maten som tillslut blev lasagne smakade himla gott och vi åt vid tv:n och fixade i ordning efter oss och nu njuter vi väl egentligen av kvällen, jag framför datorn o han framför tv:n blir nog snart sängen! får hoppas att jag kan sova ordentligt, vill inte ta nässpray för det gjorde det knappast bättre förut så jag får väl vara ett snarkande monster inatt haha, har tydligen snarkat som en gris i natt, det kommer när jag är förkyld. Får väl låta honom somna innan mig då så han slipper lyssna på eländet! haha

Avslutar med en fin låt! nu blir det natten!
Toodeels


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback