-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ikea


Idag har vi varit iväg till Ikea för att handla klart det vi behövde till lägenheten! är supernöjd med allt som vi inhandlade :) fick tyvärr inte tag på allt vi ville ha, vissa saker fanns det lite att välja mellan men sånt är livet, vi får dra en omgång till till Mio eller nån annan butik. Fick också köpt matbordet vi tänkt, dock så kommer det om ca 1 vecka men vi får väl stå ut, haft e bra dag iallafall :) nu känns det ännu mer hemma här! underbaart! fick tom köpt lite växter, får se hur länge vi kan hålla dem levande :) nu ska vi snart iväg och köpa thaimat :) lyxar till det litegranna ikväll :)

Förövrigt har helgen varit bra! i fredags blev det middag på Cheers och ett x antal drinkar/öl/cider/shottar tillsammans med min arbetskamrat och hennes kille, kvällen avslutades med lite guitarr hero hemma hos dem, mycket niice kväll får jag säga!

Igår tog vi det lugnt :) kom i säng sent i fredags natt så vi sov till efter 12 nångång, sen åt vi frukost, senare på eftermiddagen kom Emma o Niklas hit och hämtade oss och det blev en tur på torp, sen så åkte vi hem och inväntade att klockan skulle bli 18.30 så att vi kunde gå på bio :) såg Superhero movie, inte så jätterolig men den dög väl :) efter filmen blev det bara lugnt, lite tvtittande och en sväng med bilen innan de åkte hemåt igen och vi blev ensamna igen, då roade vi oss med att titta på en halv film innan vi typ slockande, jag var ju mer eller mindre dödstrött och vi skulle ju upp ganska tidigt idag så det var ju inte nån idé att ha en sen natt så det blev sängen strax efter midnatt nångång :) Så har helgen varit! ska kura ihop mig i soffan brevid sambon nu, är så himla trött vet inte vad som är fel på mig men jag är ju sjukligt trött haha :P

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft!


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback