-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag


Ännu en gång och första dagen på en ny arbetsvecka..Min dag har varit ganska så sysslolös:
Jobb 10-19 tusenochen saker att göra, stress i vanlig ordning, blev dock nöjd med min insats, hann ganska så klart iallafall :) när jag slutade så åkte jag hem till sambon som stod och väntade med en halvklar sallad. Den blev supergod när den väl var klar iallafall. Nu ligger han och sover, ska ju upp tidigt i morgon och jag ska nog snart krypa ner i soffan med min bok en liten stund innan det blir sängen för min del, somnade megatidigt igår och vaknade pigg och utvilad, vill göra detsamma i morgon så det blir nog ingen sen kväll för min del.

Hoppas första dagen på veckan har varit Ok för er med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback