-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sen måndagskväll


Helluu, inte bloggat på ett par dagar, sorry för det! vet att ni dör av nyfikenhet för att få läsa om vad jag har gjort i helgen :P haha har ju ett genomsnitt på 5-6 besökare per dag så nån är ju iaf intresserad :P

Fredag blev lugn, kom hem sent till sambon som låg i sängen och sov :P vi gick direkt iväg och fuskade med att köpa Mcdonalds o pizza, fy faan, osunt! men det fick bli så, ingen orkade laga mat. Det blev en myskväll med Talang på tv och sen en film vi inte orkade se klart på innan vi blev för trötta :)

Lördag, joobb 10-16! sen hämtad av sambon som tillbringat dagen i Vargön för att visa upp sin bil för en köpare, en affär blev gjord så nu är den såld! både roligt och tråkigt men men. Nåja, kom hem och var så jääkla trött så jag la mig ner i sängen o skulle vila ögonen en stund,  vi skulle ju vara hos hans föräldrar och äta middag vid 18,00 men vi försov oss :P han la sig ner brevid mig, jag bad honom väcka mig ett klockslag ingen av oss trodde att vi skulle somna men det gjorde vi :P så det blev stressigt, sprang nästan ifrån spelet, alkoholen. Vände i trappan för att hämta de sakerna och glömde då påsen med ombyten vi hade, så typiskt :P väl framme ca en kvart- tjugo min senare så blev det thaimat och sedan  blev det Alfapet som vi spelade parvis i lag. Väldigt roligt efter ett par glas vin/drinkar/öl/cider :P blev en del regel"tjafs" innan spelet var slut och vi faktiskt vann! wohoo, fick en present i form av en väldigt fin vas som kommer göra sig fin i våran lägenhet. Typ efter det blev det sängen, somnade typ på sekunden, var helt slut!

Söndag: vi gick upp vid 10.00 fick en härlig lyxfrukost med en massa gott till och en stund efter var det dags att dra! vi åkte till Uddevalla igen, mötte upp syrrans kille med hans firmabil och åkte till Mio och hämtade våran soffa och tvbordet!! äntligen! tror inte ni förstår hur lyckliga vi var när vi efter ett par om och men ( nja Rasmus dårå ) fick ihopmonterat allting! det blev så jääkla fint! sen åkte vi förbi Mio i Herrestad på väg till Torp och köpte en matta som passar utmärkt ihop med allt annat! nu blir det Ikea nästa helg och sen är vi så gott som klara! uuuunderbart åh vad jag har längtat! hehe :) På kvällen blev det faktiskt en bowlingtimma med Sara & André, mycket trevligt! det får vi se till att fixa fler gånger, fler dubbeldejter! kul o träffa Sara också, inte blivit så mycket med det den senaste tiden, tråkigt! sen på kvällen blev det en film, "Cloverfield" blev det, ännu en "världen går under" film med aliens från yttre rymden :P dock inte den bästa jag sett, då var "The mist" bättre faktiskt, Cloverfield var så mörk hela tiden och det var bara filmat genom en filmkamera hela tiden, ett minus för det, man såg knappt vad de gjorde ibland.. Jaja sen hände det inte mkt, vi gick o la oss typ :)

Idag har jag jobbat 10-19, när jag var påväg hem ringde jag min kära mor och gratulerade henne på namnsdagen, det är Irma idag :) fick veta att de var inne i stan så jag frågade om de ville komma bort på lite kaffe, bor ju som bekant max 3 min från Kampenhof där de var så de tackade ja. Så kvällen har jag tillbringat med min mamma och två yngsta systrar vilket resulterade i en hel del Wii spelande och en massa snack om allmänna saker, mycket trevligt! de stannade till efter 21.00 nångång och när de åkte så tog jag hand om disken, duschade och satte mig här för att blogga i väntan på sambon som borde komma hem snart!

Hoppas ni hade en angenäm helg och trivsam första arbetsdag eller vad ni nu sysslar med på dagarna!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback