-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tors 10 april


Tjo! sitter o tar det lite lugnt nu, har precis varit ute o sprungit :) känner mig jättenyttig i vanlig ordning :)
Förövrigt har dagen varit lugn, jobbat 12-20 innan jobbet blev det en långpromenad med hjärtat runt stan som avslutades med ett systemet besök :P i morgon blir det lite party nämligen :) sen gick vi in o handlade lite käk och gick hem och åt frukost tills det var dags för mig att dra. På  jobbet var det lugnt, har hunnit jättemycket idag så jag är nöjd med dagens jobb-insats hehe :) hade för skojs skull på mig stegräknaren nästan hela dagen idag för att se hur mkt jag egentligen går och den stannade på över 15000 steg, wohoo :) får försöka slå personligt rekord nån dag hehe.

Nej nu ska jag dricker ett par glas vatten sen får vi se hur länge jag orkar vara vaken innan jag slocknar, hjärtat jobbar till kl 00-00 idag så jag orkar inte vara vaken så länge :( han ska vara hemma i morgon pga ryggont också, lyyyyx vill också :) well jag får väl slita och ha mig, jobbar ju bara 11-18 så jag överlever nog!

Toooodeels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback