-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Vackert väder!


Åh har precis varit ute o gått en långpromenad i solskenet! en riktigt lång tur blev det  på 1 timma och 20 minuter! är riktigt stolt över mig själv :P stegräknaren slutade på 10428 steg :) pratat med hjärtat hela tiden, han är ju på jobbet nu sen någon timma. Konstigt att man kan fylla upp ett så långt samtal med prat hela tiden även ifall man har träffats hela morgonen och tidig eftermiddag! kunde lätt ha pratat 2 timmar till eftersom jag ringer gratis till hans 3 mobil. Får se om jag är så uttråkad av att sitta hemma ikväll att jag kanske går en runda till, men ska inte lova för mycket :)

Snart kommer Emma hit! vi ska tillbringa en stund tillsammans! alldeles för lite utav den varan för vår del den senaste tiden :( vi klämmer in när båda kan hehe men det är inte tillräckligt! ska bli kul iallafall.

Nej nu ska jag ta en banan o fräscha upp mig lite!

Toodels

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt nog blev det ju inget, ledsen för det :( men vi får ta igen det när jag är bättre.. pussen

2008-04-24 @ 11:52:58
URL: http://moncherie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback