-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Alfapetkväll


Japp vi har nyss avslutat ett parti med alfapet :D det är ett himla kul spel faktiskt. Jag vill köpa ett annat spel snart. Rummikub det är så himla skoj :D

Annars har inte mkt hänt idag. Jag jar jobbat 9-16 (städade) och sen när jag kom hem hände det inte mkt alls direkt. Rasmus åkte iväg en sväng och jag stannade hemma och kollade på tv :P så rolig e jag! var bara så förbannat trött eftersom jag var uppe vid 07 i morse :S blää det krävdes lite kaffe där för att gå upp haha.

Jaja nu ska jag vara lite social, avslutar med ett par alfapet bilder :D



Tänkarminen :P hade en himla stressande sambo som ville lägga ut så fort som möjligt så jag hann knappt tänka :D
Fasiken så mörkt hår jag har på bilden :S jaja det är blött det är därför ;) ska nog slinga om det snart tror jag!



Ja.. Tillslut var det helt omöjligt att lägga ut fler brickor :S spelplanen sammarbetade inte och alla bokstäver vi fick oavsett hur många gånger vi bytte kunde inte hjälpa spelet vidare så vi fick avsluta :D

Dags för lite Mario Kart! yeeeeeey och förresten

JAG VANN PÅ ALFAPET ;) 
(kunde inte låta bli hjärtat ;)


Toooodels


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis grattis!

2008-08-07 @ 15:36:04
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback