-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hola hola!


Nu är det fredag kväll! yeeey, eller inte.. Jag ska jobba i morgon så jag kan inte slappna av alls  :(
Jaja jobbat 12-20 idag och det har varit en relativt lugn dag. Inte så mycket kunder men i vanlig ordning mycket som ska göras! snart kommer en sån där stressig period för mig igen och det njuter jag inte precis av :s urscha önskar jag kunde koppla bort och sluta tänka på det men det går ju inte, såklart.

Vet inte varför mitt humör är på bott idag. Har mest suttit vid datorn sen jag kom hem vid 20.45 ungefär och ska snart anfalla sängen :) har fått i mig lite kladdkaka+glass+chokladsås bara för att det är helg och godisförbjudet för tillfället har upphävts :P det var längesen jag smakade på nåt som var SÅ gott. Så blir det när man inte äter godis mer än på helgerna. Det smakar annorlunda :P

Jaja i morgon ska jag bara jobba mellan 10-15 men om jag sover dåligt inatt kommer dagen att vara förstörd. Är ledig söndag och det är ju skönt. Får se om man ska hitta på nåt kul då :)

Jaja nu ska jag sluta babbla! Have a naaaaajs friday och sup lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback