-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Semester snart slut


Ja tyvärr :( fyy fan..

Igår hade vi det välsigt trevligt! vi var hemma hos Sara & André och spelade Guitarr Hero :D aldrig spelat förr men det gick ganska bra. Förutom att jag tryckte på fel knapp hela tiden haha. Var tänkt att vi skulle spela monopol men det blev försent. Åkte därifrån vid 23 tiden och när vi kom hem blev det en film. Suburban Girl, den var bra tycker jag men det är väl egentligen mer en tjejfilm tror jag. Nåja, när den var slut så spelade vi lite Mario Kart innan vi slocknade runt 02,00 därnånstans :D

Vaknade för  ca 1 timme sen.  R ligger och sover ännu i vanlig ordning men jag gick upp när jag var ganska trött eftersom jag måste gå o lägga mig tidigare idag pga att jag börjar jobba i morgon  får ju försöka få ordentlig smn då så jag orkar med morgondagen! det blir tillbaka till verkligheten och slitet haha.

Jaha kalas om ett par timmar! ska bli trevligt! sen får vi se vad som händer!

Toodels





Webcam bild haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback