-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag!


Och jag är ledig idag :d har inte gjort så mycket dock. städat lite och varit på Torp en sväng med Emma när hon skulle handla lite till sitt jobb. Sen åkte vi hem till mig och åt lunch tillsammans innan hon åkte tillbaka för att fortsätta jobba. Jag satte på ett avsnitt med Rome och inväntar nu Rasmus som snart kommer hem!

Min älskade älskling kom in på skolan! Yeeey vad roligt! fick en plats trots att han låg som reserv. Underbart! skoj för honom tycker jag  :D

Jaha det får vi ju ta och fira på nåt sätt! :) men vi får väl se vad som händer!

Hoppas ni har en trevlig tisdag!

Toodels

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att vi har nåt att fira båda två! Grattis till Rasmus!

2008-08-19 @ 15:43:31
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback