-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo!


Nu ska jag snart dra på mig lite slappare kläder och cykla till jobbet! yes jag ska cykla idag ;) vill inte bryta en god vana med träning varje dag. Blir ju lätt en del godsaker som slinker ner på helgerna också, utan protest får jag väl säga men ändå. Får väl försöka vara ett uns nyttig iallafall!

Jobbar 12-20 idag, inget kul tid men jag är rätt van, gör ju det varannan fredag! den tiden brukar gå riktigt fort också av nån anledning :S snabbare än en 10-18 tid iallafall!

Nej nu ska jag ta mig något att äta och göra mig i ordning!

Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback