-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll

Fredag närmar sig med stormsteg, går mot en ledig heelg :) weeii underbart som vanligt! vi kommer dock ha en schema att gå efter nästan hela tiden, i morgon kväll blir det bara lugnt med tacos och lite av favorit vinet Jacobs Creek :) ska bli så härligt, vi förtjänar en myskväll efter att ha varit ifrån varandra i 3 veckor :) på lördag blir det barnkalas eftersom Felix fyllde 1 år i måndags o på kvällen blir det en Mexicofest som hans föräldrar fixat ihop för familjen och deras respektive, ska bli trevligt :) kommer bli lite alkohol då med så en vit helg blir det inte :) på söndag ska vi iväg o kolla på soffor igen, denna gången på Överby, hoppas vi hittar någon som är godkänd nu!

Idag har jag jobbat o sen kom älsklingen o hämtade mig och jag kom hem till en lägenhet där maten var klar och nästan stod på bordet, nästan blivit lite bortskämd haha ;)  annars har dagen rusat på finfint, inget speciellt skoj eller tråkigt har hänt..

Jaja nu ska jag försöka få väck dönicken ifrån den helt otroligt ointressanta dokumentären han tittar på för tillfället :)
Kommer nog inte gå men jag ska göra ett försök ;)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback