-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lediga helgen slut

  
Och jag har haft en väldigt trevlig helg!

Fredag  blev väldigt lugn  jag var helt slut efter veckan så det blev sängen rätt tidigt där :)

Igår vaknade jag tidigt för att hjärtat mitt frågade om jag ville ut på msn o snacka lite så det blev en pratstund där innan hans kompis kom o drog bort honom med våld typ :P näe kanske inte riktigt men :P sen slängde jag i en tvätt och la mig o sov lite innan jag började göra mig i ordning för utgången som skulle äga rum! blev jätteglad när Emma skrev i sista minuten och bestämde sig för att följa med och körde hit i snabb fart :) Sara o André kom o hämtade oss på kvällen och vi åkte upp till Saras pappa o hans tjej för att titta på melodifestivalen, lustigt att folk röstar på ett namn mer än en låt tycker jag :P inte mkt bättre än alla länder som röstar på grannen liksom, pinsamt Sverige :/ jaja när det var slut blev vi nedkörda till stan och gick in på GG, inte jättemkt folk då men det blev en del senare, var jättekul att komma ut litegrann faktiskt :) det var längesen :) sen när det stängde blev det lite stökigt, vi visste inte vart vi skulle ta vägen men det blev lite lugnt efterfestande iallafall :) när det stängde fick jag faktiskt ett litet samtal med Rasmus också :P klockan var väl runt 08.00 i Thailand men de skulle ut o fiska så en liten kort pratstund hann vi med. Härligt att få prata om än så lite, saknar honom såå mycket men det är bara 8 dagar kvar tills han kommer hem nu och dagarna går fort :) kom väädligt sent i säng :S runt 05.00 tror jag så inte mkt sömn blev det där :)

Idag har jag inte gjort nåt, umgicks med Emma tills hon åkte hem o sen somnade jag en stund, snart kommer min syster o hämtar mig, ska sova hos dem inatt hos mina gullungar :D weeeii :)

Jaja nu har jag bättre saker för mig, toodels!'

haha lite bilder från igår :)


image21

Sara spanar in min kod, hmm, den snygga minen beror på att jag blev förvånad över något och vände mig om mot Sara precis när hon  tog kort :P

image22

Lätt snyggast på hela GG ;) mina favorittjejer :D

image23

Weeii jättesöta :)

Thats all folks!



Kommentarer
Postat av: Han

Grann bankomat bild... NOT >D hehhe

2008-02-13 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback