-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag kväll!


Lugn o fin :) har inte gjort nåt förutom käkat godis o druckit cola :) så ska en lördagskväll vara!

Gratulerar Sara som äääntligen ska få efterlängtade pojkvän/sambo woohoo :) nu blir det kanske lite mer parmiddagar i framtiden ;)

Veckan har varit lugn o fin :) och den har gått fort också vilket är väldigt bra :) snart dags nu! baby kommer hem, är överlycklig :O woho



image24


Ingen har påstått att jag har bra humor ;)

Hittade ett par gamla bilder från besöket på liseberg med familjen (iaf halva) i somras :)

image25


Tss vi är inte lika va? till vänster: syrran 16 år, mitten: syrran 11 år o sen jag :)

image26


En av de första bilderna på oss tillsammans, hos mina föräldrar  och firar min mors födelsedag, november -07
Min kära far fick en helbild där också ;)

Nu har jag inget mer att skriva, toodels

Kommentarer
Postat av: Han

vad glad jag ser ut :D

2008-02-17 @ 04:43:04
Postat av: Han

haha så man ser ut :P

2009-11-10 @ 01:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback