-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Min helg


Ojojoj nästan skäms för att tala om hur lite jag har gjort den här helgen! det har varit så härligt :P

I fredags slutade ju jag klockan 20.00 så det blev direkt hem o bara roa sig med en film, jag orkade knappt sitta vaken o se klart hela den heller, rätt kul handling, den handlade om en kille som tjänar pengar på att göra en massa lesbiska rika kvinnor på smällen, öhm ja, den kanske blir bättre sen orkade som sagt inte se klart den eftersom  filmtittandet ligger lite på is för tillfället men ska väl se klart den sen..

igår hände det inget heller, jag jobbade, inte så mkt folk på grund av vädret och dagen gick stabilt framåt :) när vi stängde fick jag skjuts hem av en arbetskamrat och då blev det lite Harry Potter på tv och lite godis faktiskt för min del..efter  filmen var slut var jag typ så trött att jag slocknade :)

Idag när jag vaknade vaknade jag ju till världens härligaste väder haha, fick lite bråttom på morgonen till arbetskamraten jag skulle åka med så jag tänkte inte på alla triljoner vattenpölar och slask på vägen så det första jag fick göra när vi öppnade var att springa till Lindex och köpa strumpor och låna ett par tofflor för att undvika att dra på mig världens förkyling :P Idag var det så mkt folk på Torp så jag hann väl meddet jag skulle med nöd och näppe :P det blev iväg med 16.00 bussen in till Kampenhof för att möta upp Sara. vi hade bestämt oss för att träffas o titta på en film, jättetrevligt! det blev Love Actually, faktiskt inte sett den före nu men den var mysig :) lite väl "alla fick den de ville ha tillslut" typ förutom fnasket som ville ha sin chef som hade fru men vilken gulligull film :) trevligt sällskap också! längesedan nu ju och så har vi bestämt att det blir utgång på lördag! så treeeevligt :)

Nu ska jag göra kvällsmat!  tooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback