-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Duktig jag varit!


Ja idag har jag faktiskt varit ute o sprungit, åh vill komma igång igen, fasiken så härligt! får försöka börja på allvar eftersom det är mitt nyårslöfte att röra mig mer men vi får väl se hur det går :P haha ska försöka o börja någorlunda ordentligt :)

Denna helgen har varit lugn! jag har jobbat.. I fredags blev det bara till att vara hemma o slappa förutom att vi tog en sväng t Vargön vid 21.00 nångång för att ställa in Rasmus bmw som inte skulle stå ute när stormen kom, annars hände det inte mkt :) kunde knappt sova under natten pga stormen så var gott trött igår..

Lördag blev det som sagt jobb, investerade i ett monopol som blev kvällens höjdpunkt (nästan iaf) det nya med monopol visa kort man har istället för pengar så man håller på att föra över pengar t varann osv :) jätteroligt, var meningen att vi skulle äta pannkakor men jag köpte visst fel stekspade så det blev bara smet av alltihop hahaha ;) nej men den förstörde stekpannan, inte så bra :/ efter lite spelande och pannkaksätande ( jag fick en pannkaka iaf) så blev det en tur t Mcdonalds för Rasmus del och sen åkte vi hem t syrran o hennes kille en sväng o drack kaffe o pratade i ett par timmar :) när vi kom hem igen vid 00.30 nångång satte vi igång en film men den ar så långtråkig o dålig så jag typ somnade så vi stängde av :P

Idag har jag jobbat, sen sprungit o nu sitter jag här helt allena o ska välja ut en film ur alla filmmappar som han samlat på sig. finns en del att välja mellan... tror det blir Lucky  nr slevin :)

I morgon blir det jobb, vill inte att veckan ska ta slut faktiskt för på lördag åker Rasmus iväg på semester till Thailand i 3 veckor :( vi pratade om detta när vi typ blev ihop men det kändes som så långt fram men nu är det dags, ska inte bli roligt precis..

Jaja ska nog ta o göra mig nåt att äta nu, toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback