-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Flytta ihop och "reseångest"


Mmm det går väl sakta men säkert med lägenhetsletandet, men det duger inte!, jag vill bli sambo NU jag är säker och vet att det inte är ett misstag att gå så fort framåt så jag önskar att vi kunde hitta nån bra snart, de enda kraven är att det inte ligger alldeles för långt bort ifrån stan och att lägeheten är fräsch, oj kanske blev lite krav där ändå haha, ingen som har/vet nån lägenhet som står tom?

Jag har lite reseångest, snart är det lördag och han åker ifrån mig i 3 veckor, det är en himla lång tid, jag får försöka stå ut o sen när han kommer hem ifrån Thailand så ska vi aldrig mer vara ifrån varann så länge, det har vi lovat ;) får hoppas att jobbet o kompisarna tar upp all min tid så att tiden går fort.. Hoppas kan man ju ;)

Det har varit en rätt dålig dag.. jobbade 9-20 och inte nog med att jag var trött, mitt upp i allt fick jag ett tråkigt besked ifrån Rasmus också, typiskt, hoppas det inte påverkar oss allt för mkt i framtiden, shit happens som man brukar säga, får hoppas han kommer in på kurserna han vill gå till hösten, håller alla tummar som går att hålla :)  det löser sig nog i slutändan.. Blev bara lite sur o ledsen på samma gång..

Ja snart kommer lönen och då blir det fanimej shopping, kläderna jag ska få ifrån Thailand är inte nog, jag ska köpa MEER, hehe tröstshoppingsugen o då blir det förhoppningsvis lite shopping på söndag med hjärtat Emma :) kul som fasiken :)

Nej nu ska jag göra mig nåt o äta, toodels

Kommentarer
Postat av: Han

Det kommer inte påverka oss nämnvärt gumman :)

2008-01-24 @ 05:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback