-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lycka


Ja gissa vad!  vi har fått lägenhet!!  så from den 1 mars slår min dröm in och vi blir sambos, underbart! var och kikade på en lägenhet i lördags och det var tydlign inget snack om saken, vi skrev kontrakt o allt, sen ville de inte skicka kontraktet till oss innan de hade kollat upp oss men nu har jag det liggande här framför mig, jag är superglad och jättenervös på samma gång, våran tid tillsammans hinner slå över till 5 månader som par när vi kan räkna lägenheten som vårt nya hem!  det gick fort, riktigt fort men som sagt jag är övertygad om att när min nervositet har lagt sig kommer vi bli väldigt lyckliga tillsammans, visste ju i lördags att vi skulle få den men ville veta säkert innan jag skrev något :) så framöver någongång kan alla mina kära räkna med en inbjudan till en inflyttningsfest ;) allt var finfint med lägenheten förutom lite tapeter som är sönder på vissa ställen i sovrummet och vi kommer att utnyttja det till att få tapetsera om, det är blommiga tapeter i sovrummet och ja det är lika hemskt som det låter men hyresvärdinnan på 60+ tyckte att det var sååå fint såå så  det får bli lite tjat från våran sida där, men det ska nog gå, jag är bra på att övertala ;) Ohja just det, vi har ett gym på bottenvåningen! bara till att gå ner o slänga i en tvätt så är gymmet också där i ""källarvåningen", inte helt fel, då kan man ju inte skylla på att man inte orkar när det bara är att gå två trappor ner för att komma dit ;)

Så nu är jag väldigt glad :)

Jaha snart 4 dagar utan my love,  börjar vänja mig nu så tiden går fortare, första dagarna var hemska men nu går det bara bättre och bättre, idag har dagen sprungit iväg i vanlig ordning, har dock varit så förbaskat irriterad  pga vissa anledningar så när jag kom hem vid 20.00 fick det bli lite terapi i form av en joggingrunda på 45 minuter, börjar verkligen komma igång nu igen! det är riktigt gott :) pratade med hjärtat på msn för en stund sedan och fick via mejl veta vad han o kompisarna sysslat med de senaste dagarna, det lät underbart i Thailand, lite avundsjuk får jag medge men jag har det trots allt bra här i regniga svearike :)

I morgon blir det jobb i vanlig ordning så ska börja bege mig emot sängen nu!
Puss på er mina nära o kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback