-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hellu


Idag har vi legat på Unda stranden och solat i ett par timmar!  fortfarande väldigt varmt ute så det går ju knappast att tillbringa tiden nånannanstans än där :) badat har vi gjort också! var riktigt skönt faktiskt!

Nu gör jag ingenting. Rasmus åkte till sin bror för ett tag sedan för att hjälpa honom att bygga en altan,  jag kände inte för att följa med. Ska sitta i min ensamhet och glo på tv och ta det lugnt :) ska bli gott! är ju lite av en ensamhetsmänniska så jag gillar att ta det lugnt ibland!

Well återgå till tv:n nu!

Hoppas ni har en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback