-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Myskväll


Ja nu är det redan kväll och nedräkningen har börjat! I morgon jobbar hjärtat sista dagen och sen blir det semester för hans del i 4 veckor! jag jobbar tyvärr helg men efter det så jäklar! då börjar mina 3 sista veckor också! ska bli så jäkla underbart!

Förövrigt hände det inte så mycket sen hjärtat kom hem! vi började laga mat som jag faktiskt hjälpte till med idag *stolt* fick det stora uppdraget att "plocka" en kyckling eftersom vi skulle ha min favoriträtt: Flygande Jacob. Det var ungefär nåt av det vidrigaste jag varit med om :S ja, jag är fånig men det var äckligt, glad iallafall att jag slapp greja omkring i en bunke med köttfärs, bläää :P Men fasa icke! på semestern ska jag gå i Mr S´s kockskola ;) då ska han få lära mig laga mat haha :D Ja efter maten skulle såklart kakmonstret himself ha kakor så jag fick snällt traska med ner till Willy´s! hade jag haft "äter så mycket jag vill men går inte upp i vikt ändå" generna som han har hade jag också smällt i mig ett par goda kex med chokladöverdrag :D men nu sen jag började dricka det där vidriga jag pratade om tidigare idag så har jag inte ens nån godislust så det blev ett äpple för min del :P Jaha när kakorna var inköpta och vi hemkomna så blrjade han titta på en film jag inte ville se så jag satte mig vid datorn och spelade lite. Sen bestämde vi en film vi skulle se ihop. Det blev Dark Floors,  nån konstig "fantasy, horror" film. Inte bra iallafall, såg ut som att den hde blivit sponsrad av gruppen Lordi :P inget illa menat men ni måste se monstrena i filmen för att förstå vad jag menar :P

Jaja nu ska jag snart gå och lägga mig och lyssna på min hörbok jag håller på att lyssna på :)




Ormens tecken


Den är väldigt bra faktiskt :) ska passa på o lägga in en bild jag tog med den nya kameran också:





Mmm ska jag unna mig en bit i helgen ;)



Jaja nu ska jag sova! sussa sött sen när det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback