-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo


Har inte haft internet på 3 dagar :S väldigt irriterande. Visste inte att man var tvungen att starta om bredbandet när man bytte "ägare" av det så det har varit nedstängt sen i måndags. Stod inget om det när vi skrev ut överlåtelsepapprena ifrån deras hemsida eller något. Återigen gör de bort sig. Tyvärr verkar det som att man får längre bindningstid när man byter upp sig till en högre hastighet så vi är ju fast :/

Sitter o väntar på att älsklingen ska komma hem. Han jobbar fortfarande övertid och beräknas vara hemma om ca 45 min eller så. Vill åtminstone säga hej till honom innan jag går o lägger mig. Jobbigt när han jobbar så sent :( Men i morse åt vi pannkaksfrukost :P den andra den här veckan så lite har vi träffats innan jobbet slitit oss isär...

Jag har fått en cykel :D låter kanske som en barnunge men jag blev väldigt glad :D Rasmus mamma hade köpt en ny så jag har hennes gamla på obestämd tid :D därför är min nya passion att cykla till jobbet på morgonen. I morgon blir det tredje dagen i rad. Bra träning vill jag lova! är en bit mellan stan-torp :D weeeii sen är det ju en stor fördel att jag inte behöver gå timslånga promenader på kvällarna då :)

Jaha nu ska jag iallafall se hur länge till jag orkar vara vaken. blev väldigt trött helt plötsligt :)

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback