-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Torsdag och ledig :D


Tjo! är en underbar dag idag! har inte hunnit vara ute men det känns varmt :P är ledig idag och har roat mig med att städa litegranna under morgonen. Älsklingen kommer inte hem förrän klockan 15.00 måste hitta på något att göra innan dess! Om en pyttepytte stund blir det iallafall Uddevalla-Torp-Uddevalla rundan med cykel! får hålla igång medan jag har lusten igång!

Nu tror jag mitt äckelpäckel "viktkontroll" skit är klart. Ganska bra saker, det enda det gör är att öka förbränningen och ta bort godissuget, inget större hokus pokus där inte!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback