-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag


Hej mina vänner! varit slarvig med att skriva på ett par dagar. Har inte hänt så där jättemycket de senaste dagarna så därför har det varit bloggstopp :P

För att dra helgen i korthet. I lördags jobbade jag och kom hem till en tom lägenhet eftersom Rasmus hade åkt iväg till Trollhättan för att gå ut o roa sig med ett par kompisar. Jag valde att stanna hemma eftersom jag visste att jag skulle vara alldeles slut eftersom jag sov så dåligt förra veckan. Det var ett bra val, slocknade jättetidigt. Hur gott som helst!
Igår kom hjärtat hem på sen förmiddag och vi gjorde en matlista och sen åkte vi till Torp för lite shopping :) kom hem med ett par skor och en liten väska iallafall! supernöjd! på kvällen blev det tacos och två filmer :P Vi ska se Narnia på söndag så därför blev det första Narniafilmen. Och sedan blev det "Stolthet och fördom" :) kanske inte hans smak av film men jag tyckte att den var bra :P

Idag har jag jobbat! städade idag så det blev mellan 9-18, när jag kom hem tog jag på mig träningskläder och gick en lång härlig promenad i det sköna vädret. 9103 steg slutade det på tillslut och ca 1 timma och en kvarts promenad :) jag är väldigt nöjd iallafall. Nu har jag precis ätit lite mat. Det blev wook idag, Väääldigt stark wook:P hjärtat prövade nån sås han trodde skulle vara god och visst det var den men det brändes i munnen på mig ;)

Jaha nu ska jag hoppa in i duschen!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback