-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag!


Tjeena! precis varit ute o powerwalkat i en timma! är typ alldeles slut :P mina ben är mycket bättre nu men skavsåren på insidan låren finns kvar tyvärr, haha snyggt nog fick jag skavsår igår när jag var ute :P ganska bra jobbat, ser ut som däckspår på låren, urk :S

Annars har min dag varit fin, dock varit väldigt trött och aningen irriterad idag av nån anledning, har inte sovit så bra inatt :/ i vilket fall som helst blir det sängen tidigt idag för jag ska upp ganska tidigt i morgon.

Nu sitter jag här och väntar på att en arbetskamrat ska hämta mig om en stund. Vi ska träffa ytterligare en jobbkompis för att ta oss till en fjärde kamrat för att ge denne en liten present vi köpt. Hon ska nämligen gifta sig på fredag! hur skoj som helst! så vi har skramlat ihop till en liten tripp till ett spa där hon och den bättre hälften ska få åka på en lugn o härlig stund! Var en bra present tyckte jag! jag är ju själv inte så bra på presenter tyvärr, och det närmar sig sambons födelsedag. Tror jag vet exakt vad jag ska köpa hehe. Vi får väl se!

Nej nu ska jag nog ta mig en bit melon!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback